27.9.13

PIAN!

Ylihuomenna olisi siis lähtö! Tiistaina kävin hakemassa Unkarin valuuttaa pankista. 60 000 forinttia! Tuntuu ihan järjettömältä määrältä. Euroina tämä on vähän päälle 200 euroa. 
On kyllä ihana päästä välillä vähän katselemaan uusia maisemia. En osaa vielä yhtään sanoa tuleeko minulla olemaan mahdollisuutta kirjoittaa blogiin missään välissä kun olen siellä, saatan kuitenkin vielä tehdä pikapostauksen lentokentällä jos muistan. Olen melkein saanut kaiken pakattua ja laukulla tuntuu sitä painoa jo olevan. Varmaan täytyy tehdä niin että osan tavaroista jätän pois koska ne voi ostaa sieltä (koska Unkarissa on sairaaaan halpaa??) ja vaatteita voin pestä siellä.
Ensimmäisenä päivänä siis olen Budapestissä josta mennään junalla pari tuntia etelään Unkarin kolmanneksi suurimpaan kaupunkiin Szegediin jossa kaverini siis asuu. Muuten minulla ei ole mitään hajua mitä tullaan noitten kymmenen päivän aikana tekemään. Joten jännityksellä odotan mitä hän on meille suunnitellut! Ainakin minulle on jo luvattu synttärijuhlat mikä on aivan loistavaa koska mulle ei oo koskaan järkätty juhlia! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti