28.8.13

Matkalle

Tuli sitten ostettua ns. äkkilähtö (onko se äkkilähtö jos lento lähtee kuukauden päästä?) Unkariin. Juteltiin vaan kaverini Tanian kanssa että nyt kun minulla on ylimääräistä aikaa minun pitäisi mennä käymään hänen luonaan Unkarissa. Joteinkin siinä sitten yksi asia johti toiseen ja nyt minulla on syyskuun lopulle ostettu lentoliput Budapestiin! Olen todella innoissani tästä matkasta! Matkani pituus on syyskuun lopusta lokakuun kahdeksanteen päivään. Eli puolitoista viikkoa. Tania ei itse asu Budapestissä, mutta hän vaatii että näkisin sitäkin kaupunkia (mikä kelpaa minulle paremmin kuin hyvin) niin yövymme jossainpäin Budapestiä ensimmäisen yön. Sen jälkeen matkaamme Etelä-Unkariin jossa hän asuu. En vielä yhtään tiedä mitä Tania on suunnitellut tuoksi ajaksi kuin olen siellä, mutta odotan innolla että pääsen näkemään aivan uusia seutuja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti