3.4.12

Songs top 10.

On ollut nyt vähän pidempi tauko bloggaamisesta ( melkein viikko? ). On ollut vähän muita ajatuksia, mutta ajattelin nyt tehdä tällaisen postauksen lempibiiseistä. Oikestaan järkestykseen en pysty näitä laittamaan, mutta listaan kappaleita tähän joita kuuntelen tällä hetkellä eniten. Ja yritän kaikkiin kirjoittaa vähän miksi niistä tykkään ja näin edespäin.

10. One Direction - Stole My Heart 
 - Ah mä niin rakastan tätä. En tiiä onko tää vai Stand Up paras 1D;ltä. Liamin ääni alussa on ihana. :3

9. Florence + The Machine - Shake It Out
- Älyttömän kaunis. En oikein muuten tästä artistista tykkää mutta tää biisi iskee. Varmasti johtuen sanoista. Tunnistan itteni jotenkin tästä.

8. Hot Chelle Rae - I Like To Dance
- Tää bändi on mun uusin rakkaus. Kuinkahan monta tuntia putkeen on tullu tätäki viime kuukasina kuunneltua :D

7. Demi Lovato - Give Your Heart a Break
-Demi on ihana. Tosi kaunis ääni. Ja muutenkin tosi aivan loistava roolimalli.

6. Three Days Grace - Time of Dying
 -Amazing band is amazing. Adam laulaa ihanasti ja sanat kuvaa aina oikeeta elämää. Ja näihin voi oikeesti samaistua.

5. Justin Bieber - Boyfriend
-Oon ollu Belieber enneku One Time videokaa tuli ulos. Eli ihan alusta asti. Ja tää on aivan LOISTAVA. Parasta Justinia. Ps. Se seuraa mua twitterissä. Jealous much? ;)

4. Jonas Brothers - Dance Until Tomorrow
- En jaksa vieläkään uskoo että ne on takas. Jonasit on ollu mun lempibändi jotain 5 vuotta nytten ja tää biisi on vaan ah. En vaan pysty kuvailemaan sitä tunnetta kun kuulin tän ekan kerran. Nickin ääni. Joen ääni nhaisdbgj. Let my cry.

3. Slipknot - Snuff
 - Tää on ollu mun lempibiisi niin kauan ku pystyn ees muistamaan. Ylivoimanen ykkönen. AINA. Tää kuvaa mun elämää täydellisesti. Ja muutenkin turvaudun tähän kappeleeseen aina kun on tarvetta siihen.

 2. Jedward - Go-Getter
- because of reasons. Tää on ihana ja kaunis ja oikeesti yks näiden parhaista. Ja muistan ja fanityttöilen vieläki sille ku Edward osotti mua tän aikana. Trololoo. Okei ei tää ollu ainoo biisi millon osotti mutta joo :') Tässä on ihanat sanat.

 1. Taylor Swift & The Civil Wars - Safe and Sound
- Taylor on ihana. Ja Nälkäpelit on ihana. Eli ihana yhteensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti