21.9.11

here i come estonia.

tää päivä meni niin persiilleen ku vaan mahollista. tänään olis ollu mulla historian koe mutta koska kukaan ei viitsinyt mua aamulla herättää niin kävi näin etten sitten kerenny valmennukseen enkä koettakaa päässy tekemään.. kulutin sitte päivän nukkumalla ja kattomalla supernaturalin ekalta kaudelta parhaita jaksoja. :)

ja en ookkaan kirjottanu mutta lauantaina eka lokakuuta oon menossa viroon metästämään johnia ja edwardia. muaha ;) tää matka on siis synttärilahjana mulle. lähen torstaina 29 junalla ylivieskaan ja illalla oon helsingissä. perjantaina sitte käyn leffassa ja illalla pidetään paten ja kimin lastensynttärit paten kanssa. katotaan paljon mentalistia ja mässätään kaikkee :D
lauantai aamuna sitte lähen sallan kanssa tallinkin ekalla laivalla tallinnaan. ollaan n. puol 11 tallinnassa ja sitten otetaan bussi lentokentälle jos siis pojat saapuu lauantaina sinne. mutta jos ovat tulleet jo perjantaina selvitetään missä hotellissä he ovat ja mennään sitte sinne ulkopuolelle hengailemaan :D mutta toivon että nähtäis ne lentokentällä, mutta hotelliki käy. sitte lähdetään viimesellä laivalla takasin helsinkiin.
sunnuntaina lähen sitte junalla ylivieskaan ja sieltä tulevat hakemaan mut kotiin. toivottavasti kaikki menis hyvin! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti