18.7.11

särkänniemessä

eilen oltiin eekan ja paten kanssa särkkiksessä. oli kyllä hauskaa. uskallaudun jopa käydä laittessa :D tornado oli ylivoimasesti paras. trombiki oli kiva, vaikka ekalla kerralla pelotti ku oli puhelin taskussa että se tippuis sieltä mutta ei onneks :D toisella kerralla muistin jopa ottaa sen pois sieltä. half pipeen ne ei mua saanu.
joskus viiden aikaan jäätiin sitte istumaan siihen yhille portaille ja siinä se vasta kivaa oliki. pate osti poppareita meille niin mä halusin toteuttaa mun idean semmosesta JEDWARD TO FINLAND kyltistä mitä näytettäis illalla sitte pitkässä kuumassa kesässä. jotain kaks tuntia siinä sitte istuttiin muuten vaan, kuunneltiin musiikkia ja tehtiin sitä kylttiä, katottiin kans niitä ku ne harjotteli sitä ohjelmaa. kaikki katto meidän kylttiä ja meitä kokoajan kauheen pahasti ja muutenki kyyläsivät. sori jos ei tykätä reckless lovesta vaan jedeistä :D sitte ku se ohjelma alko niin minä siellä heiluttelin sitä lappua vaikka kuinka että se näkyis. no kyllähä se siellä näkyki mutta ei siitä teksistä selvää saanu :< sitte kirjotettiin käsiin kans hienot tekstit.. BATE BANAANILLA. mulla luki kämmenissä I AM, eekalla YOUR BIGGEST ja patella FAN ♥. ne oli upeet. vellu sitte otti meistä hienot kuvat ku lähettiin sieltä. oli kyllä kivaa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti